tisdag 22 september 2009

hejhej bloggen!
Idag har jag inte gjort så mkt.
Var i skolan, börja med att vi hade Mediekunskap alla 1or i aulan.
Prata om Radio och Nyhetsvärdering.
Vi hade lunch, vi fick jätte god mat elr hur Malin :)
Hade matte idag också, fick reda på att vi har matte prov nästa fredag, JIPPI
Och svenskan var inställd idag, så det var nog den bästa nyheten på hela dagen.
Så det sluta med att vi bara haft 2 lektioner idag, så jävla skönt!

Vad gör man om man verkligen då menar jag verkligen försöker snacka med en kille men han inte riktigt förstår att man vill ha kontakt, det är inte att han inte pratar med mig för det gör han, men han verkar inte riktigt förstå.

Ikväll ska jag kanske ut med Sara, om hon hinner.
Men nu har jag inte tid att skriva mer måste faktist plugga lite.


Louise


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar